ارسال پستی

ارسال سفارشات فروشگاه اینترنتی عودکالا به صورت پیش فرض برای تمامی مشتریان با پست ویژه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران انجام می گردد. این روش ویژه سفارش های غیرسنگین (خرید غیر کارتنی) می باشد که طبق تعرفه های مجاز ارسال کالا، پس از پرداخت اینترنتی وجه کالا توسط خریدار، سفارش را به نشانی خریدار در سراسر ایران ارسال می نماید.

پست ویژه معمولا ۳ الی ۵ روز کاری زمان می برد تا کالا را به دستتان برساند.

در این روش لازم به ذکر است که کالاهای سفارش داده شده در زمان ارسال صحیح و سالم تحویل پست می‌گردد، لذا پذیرش کالا به صورت سالم از پست به عهده خریدار می‌باشد و فروشگاه اینترنتی عودکالا هیچگونه مسئولیتی در قبال شکستگی، ضرب‌دیدگی و پارگی کارتن کالا بعد از تحویل به پست را ندارد.

سایر روش های ارسال

در صورتی که خریدار تمایل به استفاده از خدمات ویژه مانند باربری یا ارسال با پیک یا آژانس را داشته باشد، می‌بایست به صورت تلفنی با فروشگاه عودکالا تماس گرفته و ما را نسبت به ابن مسئله آگاه نماید. همچنین می توانید در قسمت توضیحات حین ثبت سفارش، به ما اعلام نمایید که سفارش شما را با روشی غیر از پست برایتان ارسال کنیم. توجه نمایید که هزینه خدمات ویژه نظیر باربری و یا پیک موتوری به عهده خریدار است.

کالاهای آسیب دیده

فروشگاه اینترنتی عودکالا متعهد است تا کالای سالم را به دست شما برساند، در صورتی که عیب یا مشکلی ظاهری در هنگام تحویل کالا مشاهده نمودید، کالا را تحویل نگرفته و از امضای رسید تحویلی خودداری نمایید. در این حالت عودکالا برابر قوانین و مقررات اقدام خواهد نمود.

بسته بندی

کلیه کالاهای فروشگاه عودکالا درون کارتن پستی بسته بندی می شوند و جهت جلوگیری از ضربه پذیری محصولات، کلیه سفارشات داخل نایلون حباب دار قرار می گیرند.

همچنین توجه داشته باشید که فروشگاه با توجه به میزان مبلغ سفارش، و یا به مناسبت های خاص، اقدام به هدیه دادن به مشتریان خود می کند و هدیه ها همراه با سفارش شما درون کارتن پستی قرار داده شده و برایتان ارسال می گردند.